Wiki Actu en

May 1, 2014

Richard Desmond to sell Channel 5 to Viacom for estimated £450m

Richard Desmond to sell Channel 5 to Viacom for estimated £450m

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Thursday, May 1, 2014

United Kingdom
Related articles
Location of the United Kingdom
United Kingdom (orthographic projection).svg
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

Channel 5 logo

Richard Desmond, the owner of Britain’s Channel 5, will reportedly sell the channel to US media company Viacom for an estimated £450m. Viacom also owns TV channels Comedy Central, MTV, and Nickelodeon.

Desmond’s Northern & Shell — which also owns the Daily Express and Daily Star newspapers — bought Channel 5 from the German broadcaster RTL in 2010 for £103.5m. Desmond has made the channel profitable returning £26m of profits in the first half of 2013. The channel has cut costs, improved its ad sales operation, and acquired the rights for the reality show Big Brother until the end of 2014.

BT, ITV, and Channel 4 have contemplated purchasing the network but declined. Last month, Discovery Communications withdrew a bid reportedly worth between £250m and £300m.



Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

August 17, 2013

Ryanair sue Associated Newspapers, Mirror Group

Ryanair sue Associated Newspapers, Mirror Group

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Saturday, August 17, 2013

Aviation

Zepper-BK 117-C2-(EC145)-SchweizerischeRettungsflugwacht.jpg
Related articles
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

Irish budget airline Ryanair have added newspaper publishers Associated Newspapers and Mirror Group to their legal targets in a High Court defamation action filed yesterday in Dublin that also targets Channel 4.

A Ryanair Boeing 737 pictured in 2006.
Image: WikiABG.

The move confirms the carrier’s expression of intent to sue Channel 4 after the UK broadcaster screened Secrets of the Cockpit, a documentary about safety at the airline, on Monday night. Part of the Dispatches series, the show reported on an incident in Spain last year where three Ryanair jets declared fuel emergencies after being diverted to Valencia. Fuel policy was a strong focus for the documentary.

Pilots interviewed for the programme said they felt pressured to save fuel, the cost of which has hit Ryanair’s profits. The Spanish Air Authority described Ryanair flights usually landing with a bare minimum of fuel, in a report the airline dismissed as “manifestly inaccurate and factually untrue”.

Ryanair have also sacked veteran pilot John Goss for appearing on the show, the only pilot interviewed who did not seek anonymity. Ryanair have stated intent to sue Goss and claim he confirmed in the weeks before the show that he had no issues with his employer’s safety. Goss is a member of Ryanair Pilots Group (RPG), which the airline call a union front.

Channel 4 previously promised when threatened with legal action to see Ryanair in court. “We stand by our journalism, and will robustly defend proceedings if they are initiated,” a spokesperson said. The Belfast Telegraph was also sued but the action has been dropped after the Northern Irish publication issued an apology. The paper had published a story titled “Are budget airlines like Ryanair putting passengers at risk?”.

Associated Newspapers are behind The Daily Mail and its online and Sunday variants. Mirror Group publish The Daily Mirror, its Sunday sister, and The People.

Secrets of the Cockpit also examined an RPG poll of 1,000 Ryanair flight crew, dismissed by the airline as part of unionisation efforts. According to the RPG survey almost 90% of respondents said the safety culture was nontransparent. Two-thirds said they felt uncomfortable raising safety issues, with a pilot interviewed by Channel 4 accusing Ryanair of “threats and bullying”. Ryanair had told pilots anybody signing a “so-called safety petition” might be dismissed.

Over 90% of those surveyed wanted a regulatory inquiry, with RPG saying the survey results were passed to the airline and the Irish Aviation Authority (IAA). The IAA has already called the programme a “misguided attack” on Ryanair, saying “Ryanair Plc fully complies with all European and international regulations in all areas of its operations”.

Cquote1.svg We have been instructed to vigorously prosecute these libel proceedings Cquote2.svg

—Ryanair’s lawyers

The IAA itself was accused of failing to respond to concerns from Ryanair pilots and one interviewee said his “personal belief is that the majority of Ryanair pilots do not have confidence in the safety agencies and that is a pretty critical issue”. The authority responded “The IAA has responded to personal letters and reports from Ryanair pilots, this included several meetings and face-to-face interviews with pilots and their legal and professional representatives.”

Ryanair makes heavy use of zero-hour contracts, which do not guarantee work and which the Irish Airline Pilots’ Association describe as offering some of aviation’s worst employment conditions. RPG chairman Evert van Zwol, also a recent Dutch Airline Pilots Association president, said zero-hour contracts tended to make pilots choose to fly when unwell and keep quiet if they had safety concerns. In 2005 a Polish Ryanair pilot became lost near Rome a few days after attending his son’s funeral, while his Dutch co-pilot was seeing his first experience of navigating severe weather.

In the 2005 incident air traffic control intervened to keep the flight safe from midair collisions. The Polish pilot told Italian investigators he feared losing his job if he took extra time off work. The investigation concluded in 2009 he had been unfit to fly. Ryanair denied he would have been fired for taking time off to recover.

Secrets of the Cockpit also reported that in twelve separate serious incidents data from cockpit voice recorders had been wiped before investigators could access it, which the carrier says is a common occcurrence in aviation and attributed to pilot error.

In Sweden a report into a Ryanair emergency landing concluded this week an airline employee wiped the cockpit voice recorder and flight data recorder to prevent the investigation accessing them. The aircraft had returned to an airport near Stockholm shortly after takeoff suffering electrical malfunctions. Ryanair reject the Swedish Accident Investigation Authority’s take on the missing data, telling newspaper Södermanlands Nyheter recordings were reset by a technician trying to repair the aircraft after consultation with Ryanair’s technical department, who did not think the recordings needed saving.

Ryanair, which has never suffered a fatal accident, says the documentary is “false and defamatory”, and the IAA says it is “based upon false and misleading information”. “We have been instructed to vigorously prosecute these libel proceedings,” said a statement from Ryanair’s lawyers, who promised “other litigation is pending”.



Related news

Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

August 16, 2013

Ryanair sack, sue pilot over participation in safety documentary

Ryanair sack, sue pilot over participation in safety documentary

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Friday, August 16, 2013

Aviation

HA-1112-M1L Buchon C4K-102 flying.jpg
Related articles
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

Irish budget airline Ryanair have dismissed pilot John Goss, who has worked with the airline for 25 years, over remarks he made in a documentary about safety at the airline. Ryanair issued a statement confirming legal proceedings have been begun against Goss.

A Ryanair Boeing 737 pictured in 2006.
Image: WikiABG.

The airline is already suing the UK’s Channel 4 over Monday night’s broadcast of Secrets of the Cockpit, part of the Dispatches series, in which Goss appeared. The programme discussed the airline’s safety with a focus on fuel policy, investigating allegations Ryanair uses a bare minimum of fuel and intimidates pilots who raise concerns.

Goss, who had been due to retire in October, is a key figure of Ryanair Pilots Group (RPG), which conducted a survey of more than 1,000 flight crew. According to the RPG survey almost 90% of respondents said the safety culture was nontransparent. Two-thirds said they felt uncomfortable raising safety issues. Ryanair had told pilots anybody signing a “so-called safety petition” might be dismissed.

Pilots interviewed for the programme said they felt pressured to save fuel, the cost of which has hit Ryanair’s profits. Following an incident in Spain in which three Ryanair flights declared fuel emergencies after being diverted to Valencia the Spanish Air Authority described Ryanair flights usually landing with a bare minimum of fuel, in a report the airline dismissed as “manifestly inaccurate and factually untrue”.

One anonymous pilot interviewed by Channel 4 accused the airline of “threats and bullying”. Over 90% of those surveyed wanted a regulatory inquiry, with RPG saying the survey results were passed to the airline and the Irish Aviation Authority. RPG is not recognised by the airline which calls the group “[lacking] any independence, objectivity or reliability” and a union front.

The other pilots interviewed by Channel 4 chose to remain anonymous, with only Goss identifying himself. The airline says RPG only conducted their survey to unionise Ryanair pilots and issued a statement describing the documentary as “based on nothing more than anonymous hearsay claims made by individuals whose identity was concealed, and/or by representatives of pilot unions of Ryanair’s competitor airlines masquerading as a non-Ryanair Pilot Group”.

Ryanair claim Goss wrote to the airline saying he had no concerns about safety, stating “We will not allow a Ryanair employee to defame our safety on national television just three weeks after he confirmed in writing to Ryanair that he had no concerns with safety and no reason to make any confidential safety report”. The airline further say they “look forward to correcting Mr Goss’s defamatory claims in court”.

Channel 4 have previously stated an intent to defend the legal action against them.


Related news

  • “Ryanair threaten legal action after documentary on fuel policy, safety” — Wikinews, August 14, 2013

Sources

Wikinews
Some information contained in this article was obtained from television, radio, or live webcast sources. Reporter’s notes and the broadcast source details are available at the collaboration page.
Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

August 14, 2013

Ryanair threaten legal action after documentary on fuel policy, safety

Ryanair threaten legal action after documentary on fuel policy, safety

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Wednesday, August 14, 2013

Aviation

Bahrain.royal.flight.b747sp-21.a9c-hmh.arp.jpg
Related articles
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

Irish budget airline Ryanair have stated intent to sue the UK’s Channel 4 over a documentary broadcast Monday night which discussed safety at the airline. Secrets of the Cockpit focused strongly on fuel policy and featured interviews with pilots.

A Ryanair Boeing 737 pictured in 2006.
Image: WikiABG.

Part of the Dispatches series, the show reported on an incident in Spain last year where three Ryanair jets declared fuel emergencies after being diverted to Valencia. Pilots interviewed for the programme said they felt pressured to save fuel, the cost of which has hit Ryanair’s profits. The Spanish Air Authority described Ryanair flights usually landing with a bare minimum of fuel, in a report the airline dismissed as “manifestly inaccurate and factually untrue”.

Ryanair say their planes carry more fuel than European Union legislation requires and point out the Irish Aviation Authority (IAA) monitor their safety record, including fuel policy. Ryanair has never had a fatal accident and the IAA called Secrets of the Cockpit a “misguided attack” which was “based upon false and misleading information”.

The IAA itself was accused of failing to respond to concerns from Ryanair pilots and one interviewee said his “personal belief is that the majority of Ryanair pilots do not have confidence in the safety agencies and that is a pretty critical issue”. An IAA statement yesterday morning read “The IAA has responded to personal letters and reports from Ryanair pilots, this included several meetings and face-to-face interviews with pilots and their legal and professional representatives.” The statement added “Ryanair Plc fully complies with all European and international regulations in all areas of its operations”.

Cquote1.svg We stand by our journalism, and will robustly defend proceedings if they are initiated Cquote2.svg

—Channel 4

Channel 4 promised to see Ryanair in court, saying “We stand by our journalism, and will robustly defend proceedings if they are initiated.” Ryanair called the documentary “false and defamatory”. Other claims in the documentary included that twelve cockpit voice recorders had been wiped after serious incidents, which Ryanair blamed on pilot error and said is a common occcurence in aviation, and that a survey by Ryanair Pilots Group (RPG) found widespread safety concerns at the airline.

RPG is not recognised by the airline which calls the group “[lacking] any independence, objectivity or reliability”. The airline says they conducted their survey, which polled 1,000 flight crew, as part of a long campaign to unionise Ryanair pilots. The airline makes heavy use of zero-hour contracts, which do not guarantee work and which the Irish Airline Pilots’ Association describe as offering some of aviation’s worst employment conditions.

According to the RPG survey almost 90% of respondents said the safety culture was nontransparent. Two-thirds said they felt uncomfortable raising safety issues. Ryanair had told pilots anybody signing a “so-called safety petition” might be dismissed.

One anonymous pilot interviewed by Channel 4 accused the airline of “threats and bullying”. Over 90% of those surveyed wanted a regulatory inquiry, with RPG saying the survey results were passed to the airline and the IAA.

RPG chairman Evert van Zwol, also a recent Dutch Airline Pilots Association president, said zero-hour contracts tended to make pilots choose to fly when unwell and keep quiet if they had safety concerns. In 2005 a Polish Ryanair pilot became lost near Rome a few days after attending his son’s funeral, while his Dutch co-pilot was seeing his first experience of navigating severe weather.

In the 2005 incident air traffic control intervened to keep the flight safe from midair collisions. The Polish pilot told Italian investigators he feared losing his job if he took extra time off work. The investigation concluded in 2009 he had been unfit to fly. Ryanair denied he would have been fired for taking time off to recover.



Related news

Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

January 25, 2010

David Abraham appointed as new chief executive of British Channel 4

David Abraham appointed as new chief executive of British Channel 4

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Monday, January 25, 2010

Television
Related articles
  • 22 May 2015: David Letterman signs off after 33 year career on the Late Show
  • 3 April 2015: Zayn Malik leaves pop band One Direction after five years
  • 25 March 2015: British singer Lil’ Chris found dead aged 24
  • 13 March 2015: South African TV journalist mugged while preparing for live broadcast
  • 12 March 2015: Ten killed in helicopter crash in Argentina, French Olympians among the dead

MDR Kripo live.jpg
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

According to The Independent and The Telegraph, British television channel Channel 4 appointed David Abraham as the new chief executive of the channel on Friday. Abraham has been chief executive of UKTV, an organisation owned between BBC Worldwide and Virgin Media Television, since April 2007. He was also famous for creating the marketing slogan for the television channel Dave: “Everybody knows a bloke called Dave.” As well as this, David was previously the general manager and president of The Learning Channel, which is currently owned by Discovery Communications.

Cquote1.svg What I bring…is idealism, versatility and a record of leading creative organisations through change. Cquote2.svg

—David Abraham

Abraham was given the appointment as chief executive of Channel 4 after the previous chief executive of the channel, Andy Duncan, departed from his position in November 2009. At around the same time that David Abraham becomes chief executive of the channel, Luke Johnson’s time on the channel is due to come to an end, after it was reported in November 2009 that Lord Terence Burns was confirmed to take over his position as chairman of Channel 4. When Abraham was appointed, both Burns and Johnson were part of the interview panel.

“David is a rare commodity as a broadcaster in that he has an exceptional track record as an innovative leader, both creatively and commercially,” Lord Burns noted about Abraham. “At all stages of his career he’s led creative teams and commissioned creative output of the highest quality in a commercial environment. It is that experience, we believe, that so well qualifies him for the challenge of running a commercially-funded, public service broadcaster like Channel 4.”

David Abraham commented: “I look forward to leading the whole organisation through its next period of growth and innovation, both creatively and commercially. What I bring…is idealism, versatility and a record of leading creative organisations through change.”



Related news

  • “Lord Burns confirmed as new chairman of Channel 4” — Wikinews, November 5, 2009

Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

November 5, 2009

Lord Burns confirmed as new chairman of Channel 4

Lord Burns confirmed as new chairman of Channel 4

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Thursday, November 5, 2009

Culture and entertainment
Related articles

Fox Theater in Atlanta, Georgia on a Saturday night in 2005
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

Lord Terence Burns has been confirmed as the new chairman of British television channel Channel 4.

Burns, who was the Permanent Secretary to the Treasury from 1991 to 1998, will take the position on January 24, 2010. He will replace the former chairman, Luke Johnson, who is now retiring. Luke was chairman of Channel 4 since early 2004.

Cquote1.svg I am delighted to be joining Channel 4. Cquote2.svg

—Lord Burns

Lord Burns will also immediately take the position to try and find a new chief executive alongside Luke Johnson, after it was announced that the current chief executive Andy Duncan was to retire after being in the position for five years. Speaking about joining the corporation for the channel, Burns said: “I am delighted to be joining Channel 4. This is a time of great change as we experience the impact of the rapid development of digital technology in the communications sector and Channel 4 has a very special and continuing role to play.”

Colette Bowe is the current chairman of Office of Communications, or Ofcom, an independent regulator and competition authority for the communication industries in the United Kingdom. Speaking about this announcement, Bowe said: “He [Lord Burns] has an outstanding record of public service and a real depth of commercial expertise. He will provide strong leadership at a time of considerable change in the broadcasting world. I would also like to pay tribute to Luke Johnson’s tremendous contribution to Channel 4 in a period during which it has enjoyed considerable success.”



Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

September 5, 2009

Sophie Reade wins UK\’s Big Brother series 10

Sophie Reade wins UK’s Big Brother series 10

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Saturday, September 5, 2009

Glamour model Sophie Reade has won the tenth series of the British version of reality TV show Big Brother.

Sophie is a 20-year-old from Nantwich, Cheshire, England who has posed nude for Playboy UK and changed her name to “Dogface” for the purposes of getting onto the show. She won the prize fund of £71,320 (US$118,846) on the final on Friday night, beating runner-up contestant Siavash Sabbaghpour, with final votes of 74.4% to Siavash’s 26%. Sophie was also the bookmasters’ favourite to win.

She said: “I never thought I could win…I could hardly believe it.” The British public earlier phoned in and voted David Ramsden third, Charlie Drummond fourth, and Rodrigo Lopes fifth.

Channel 4, the channel which has been showing Big Brother in the United Kingdom for the last ten years, recently announced that next year’s series would be the last due to a decline of six million viewers since the 2002 series, which got a maximum of eight million viewers. Kevin Lygo, Channel 4’s Director of Television, said that Big Brother “had reached a natural end point on Channel 4 and it’s time to move on”.

Production company Endemol have said that they were enormously proud of their partnership with the British television channel and stated: “We have every intention of celebrating the show’s historic run on Channel 4 with great final series of both Celebrity Big Brother and the summer series in 2010. As for 2011, stay tuned. Big Brother will get back to you…”



Related news

  • “Rachel Rice wins Big Brother UK’s 2008 series” — Wikinews, September 6, 2008

Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

February 4, 2009

Regulator bans UK video-on-demand service

Regulator bans UK video-on-demand service

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Wednesday, February 4, 2009

BBC Television Centre in London
Image: Zir.

The United Kingdom’s Competition Commission has decided not to allow a video-on-demand (VOD) service backed by the country’s major broadcasters.

Kangaroo would have provided BBC, ITV and Channel 4 (C4) television programmes for download and streaming to UK internet users from a single interface. At present, each broadcaster has its own system. The Commission said that free-to-view Kangaroo would prevent other VOD providers entering the market because the three broadcasters control the vast majority of original programming in the UK.

Commission chairman Peter Freeman said “Without this venture, BBC Worldwide [the BBC’s commercial arm], ITV and Channel 4 would be close competitors of each other. We thought that viewers would benefit from better VOD services if the parties… competed with each other”.

The Kangaroo consortium issued a statement saying that “the real losers from this decision are British consumers. This is a disproportionate remedy and a missed opportunity in the further development of British broadcasting”. Michael Grade, executive chairman at ITV plc, told The Guardian “We are surprised by this decision because we believed that the Kangaroo joint venture, competing in a crowded online world against dominant global brands, was an attractive UK consumer proposition, free at the point of use”.

The Times says that Kangaroo had been expected to gain approval, albeit with provisos including BBC and C4 programmes being made available elsewhere.

The broadcasters already have their own existing internet download or streaming services with different funding models. The BBC iPlayer is free to use and carries no advertising; C4’s 4oD charges 99p to rent a programme for 48 hours; and the ITV Player is supported by advertising.



Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

September 6, 2008

Rachel Rice wins Big Brother UK\’s 2008 series

Rachel Rice wins Big Brother UK’s 2008 series

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Saturday, September 6, 2008

The logo for this series of Big Brother

Rachel Rice has won the 2008 series of Big Brother. The trainee teacher won the ninth series with 51.3% of the final vote. She defeated blind radio producer Mikey Hughes despite him being the bookies favourite. Others eliminated on the night included Sara Folino, Rex Newmark and Darnell Swallow.

As well as training to be a teacher Rice is also an actress and model. She has appeared in the television adaptions of novels The Prince and the Pauper and The History of Mr Polly as well as the film Night Train to Venice. She came second in the 2003 contest of Miss Wales. She was beaten by Imogen Thomas who appeared in the 2006 series of Big Brother.

This years series brought on controversy and media watchdog Ofcom and Channel 4 had collectively received over 433 complaints about housemate Alexandra De-Gale. She was later removed for intimidating housemates. Dance teacher Dennis McHugh was removed after he spat in the face of housemate Mohamed Mohamed.

This series has been the lowest rated series of all with an average viewing of 3.2 million people. This is an average of 300,000 less than last year. The series started out strong with around 5.4 million viewers but soon started to decline. The show has been reinstated for another series next year.



Sources

Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.

May 29, 2008

First live advert in UK shown on British TV

First live advert in UK shown on British TV

From Wikinews, the free news source you can write!
Jump to: navigation, search

Thursday, May 29, 2008

The letter ‘o’ being formed in the advert
Image: Honda.

United Kingdom
Related articles
Location of the United Kingdom
United Kingdom (orthographic projection).svg
Collaborate!
  • Pillars of Wikinews writing
  • Writing an article

The first ever live advert to be shown on British television was Broadcast today on Channel 4 at 19:10 UTC. The advert, created by car manufacturer Honda, showed people jumping from the sky and forming the individual letters of the word HONDA as a group while falling. The image on the left shows the letter ‘O’ being formed in this way.

The sales director at Channel Four commented on the advert: “This concept breaks the boundaries of the ‘perceived’ confines of TV advertising, which is something Channel 4 is striving to do.”

Before being shown, the advert was promoted on Channel 4. Directly before it, an announcer explained the event, saying why Channel 4 believed it to be a groundbreaking innovation.

Honda aimed to link the new advert with its new slogan, “If it’s difficult it’s worth doing.”

The advert was broadcast from Spain, where it was 21:10 at the time of filming.


Sources

Wikinews
Some information contained in this article was obtained from television, radio, or live webcast sources. Reporter’s notes and the broadcast source details are available at the collaboration page.
Bookmark-new.svg


This text comes from Wikinews. Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document under the terms of the Creative Commons Attribution 2.5 licence. For a complete list of contributors for this article, visit the corresponding history entry on Wikinews.
Older Posts »

Powered by WordPress